20 mars, 2008

Jag vill önska er en riktigt
GLAD PÅSK!
Med kramar från Leni

4 kommentarer:

Mia sa...

Hej Leni

En fin sida tycker Jag och bilderna är vackra Jag lägger ut webadressen på min Lunar sedan så får Du kanske lite extra reklam Ha en härlig påskhelg och var rädd om Dig Kram från Mia

Anonym sa...

Jag sparar din bloggsida som favorit! Glad Påsk från oss i Kristinehamn. Vi har vårförkylningar - allihop denna gång!

Kram från oss alla - Anna Lena

christina garbergs-gunn sa...

Fint och Lycka till! På www.brunnsvik.se under Bokstugans arkiv utställningar finns en kort text om debututställning. Folkhögskolebiblioteken har också blogg www.folkhogskolebiblioteket.blogspot.com - om tankar och idéer inom litteratur och folkbildning. Vi hörs och Tack för tidigare hälsning! / cgg

Anonym sa...

Glad påsk! vilken fin Ide' då kan man hänga med & se vad som händer..många kramar maria.