13 juni, 2010

Nytt i butiken....

Tänk så fort tiden går, jag tyckte inte det var längesen jag la in det senaste inlägget.
Det snurrar bara på....och vips så har det gått en månad sen sist.

Den här gången tänkte jag visa några förmål från mina vita hyllor.

Här nedan en burk som man kan förvara t.ex. nybakta mandelskorpor i.



Nedanför här ser ni en ny variant av blomstervas med motiv inspirerat av Dalarna....
....i dessa härliga blomstertider då hundkex, midsommarblomster,
smörblommor och mycket annat blommar för fullt.






En idé jag haft länge har äntligen blivit verklighet....ett bestickställ till köksbänken.



Ha det gott så länge tills nästa inlägg (som inte kommer att dröja en hel månad denna gång :-)!


Kram från Leni

1 kommentar:

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Jättesnyggt Leni!
Nåt att tipsa Dalaliv om?
Pernilla