03 november, 2010

Välkommen till Sunnansjö!

Nu i helgen är det Kulturrunda i Ludvika kommun och då är jag inbjuden till Vävglädje i Sunnansjö att sitta och jobba vid min drejskiva i hennes butik.
Jag har lite föremål där i vanliga fall till försäljning men kommer nu till helgen att ta med mej lite extra material som går att köpa på plats under dagarna.



Lena som äger butiken och atelje´n kommer att ha öppet kl. 11 - 17 både lördag och söndag och hälsar alla välkomna!
Kika gärna in på hennes hemsida för lite inspiration i Vävglädjens värld!
http://www.vavgladje.se/


Vi kanske ses! ;-)

Ha det gott allihopa!

Leni

1 kommentar:

om mig sa...

Hej,
vad kul att du gillar min blogg, tack! Är helt ny i bloggvärlden, även om jag läst några bloggar som inspirerat mig, din bl a, ett tag. Allt känns nytt, nervöst o spännande!
Är verkligen intresserad att ha min honung i din butik! skulle vara jättekul! Kanske min julhonung skulle vara ngt: Lussehonung (med saffran), och Pepparkaka (honung med pepparkakskryddor)...?

/Kram Jessica

Ps. undrar över en sak, dina små naturbruna papperspåsar var har du införskaffat dem? har själv letat men inte hittat någon i den storleken. Ds.