14 januari, 2011

Nytt år...nya erfarenheter...

Ja, det kan man säga om dom här små kottarna!
Det är en ny (i alla fall för mej) sorts exotisk frukt som jag har smakat på och som jag fastnade för på en gång.
Jättegod, men lite speciell i konsistensen.
Är det fler som har stiftat bekantskap med en sån här nyligen?




I verksta´n har jag börjat på så smått igen efter helgerna och ser fram mot mer tid då vår lillastora Alvin åker med till husses jobb några dagar i veckan härefter.
Blir lite mer egen tid utan avbrott för det ena och andra då jag kan sköta mej själv helt och hållet dessa dagar.
Ser fram mot ett nytt spännande år!
Önskar alla mina läsare en god fortsättning på 2011!!!
Kram på Er! //Leni

4 kommentarer:

Nanna sa...

Vilka mystiska kottar..tveksamt om de ser goda ut:)Vackra var de dock!
Vad skönt att Alvin får följa med husse lite så du får lite lungn och ro med skapandet!Kram Nanna

Oskar Göransson sa...

Hej Leni!

Vilken fin blogg! Hit ska jag ofta återvända =)

De blå glasyrerna som syns till höger är fantastiska! Blandar du själv eller köper du färdigt?

Vi ses!
/ Oskar

Kickan sa...

Hi..nä du den där fina kotten har jag aldrig smakat men jag får väl se till att göra det;)alltid kul o prova nåt nytt:)ha en bra dag kram Kickan

Oskar Göransson sa...

Den är som sagt jättefin!
Vill du avslöja var du köpt den? Den som är inuti de mörka muggarna.

Det är klokt av dig att köpa färdiga glasyrer! Då kan man som sagt lägga fokus på annat.