19 februari, 2009

Vid drejskivan...

Efter att jag har hört talas om att många har undrat vilken jag är, eller rättare sagt hur jag ser ut, har jag kommit på... att det har jag visst inte presenterat ännu, och tänk, det har gått nästan ett helt år nu sedan jag började min blogg,
ibland är det mycket som ska hinna tänkas på :-).
Så därför så gör jag en sådan presentation i detta inlägg, det är ju alltid kul att ha ett ansikte på den man läser eller pratar med.
Här är jag sittandes vid drejskivan i full färd med att "beskicka" en mindre vas.
"Beskicka" är när man "svarvar" en fotring, göra en snygg och praktisk bottenplatta där jag även ristar in mitt namn och stämplar dit mitt hjärta som har hängt med mej sedan jag gjorde det under min utbildning för flera år sedan.
Psst...Du har väl inte missat att jag erbjuder "Prova-på-att-dreja-timmar" vid min drejskiva, ett tips som kan vara kul att uppleva eller ge bort i present.
Är du intresserad så är det bara att slå en "pling" på telnr. 0240-791 22 eller 073-03 23 003.
Ha det nu så gott allihopa och ha en trevlig helg!
Kram från Leni (nu vet ni ju hur jag ser ut också)

3 kommentarer:

Kol och Rosors sa...

Hej Leni!

Vilket vackert bild på dej i full aktion.

Ha det så gott & trevlig helg!
kram/L-Lott

Sol sa...

Så fint å se deg ;-} Du lager så mye fint...jeg er så imponert. jeg ønsker deg en riktig så god helg!

Birgitta sa...

Hejsan Leni, trevligt att få se dej i "aktion". Jag tittar igen på dina vackra mån/solskensbilder, underbart. Kram och ha en fin vecka. Birgitta