05 maj, 2009















Vitt är vitt och står i alla väder...
...här kommer några föremål som nu finns i butiken.
(Om du har en bit att åka så går det bra att få ditt föremål hemskickat till dej.)

Varmt Välkommen!




Jag passar också på att ge lite info om helgen som kommer.

Där kommer vi företagare (i nuläge hela 35 st.) att rulla ut röda mattan för dej som kund och bjuda in till en happening. Det kan vara erbjudanden, bjuda på något gott etc.
Dessa dagar, fredag kl. 11-18, lördag kl. 10-14 och måndag kl.11-18 kommer jag att finnas hos keramiker Karin Jaxelius mitt i byn i gamla Missionskyrkan där hon håller hus.
Så vi blir TVÅ KERAMIKER under SAMMA TAK.
Alltså kommer jag att ha stängt i min egen verkstad denna måndag.
Vi önskar Er alla Varmt Välkommna till Smedjebacken och Smébacksdagarna i dagarna tre!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dina vita alster är verkligen fina! Hästarna var väl kul!
Lycka till på Smedjebacksdagarna.
Pernilla

marianaskeramik sa...

fina grejer!! gillar den översta bäst! hoppas att du säljer bra
ha de bra
marianaskeramik

En Doft Av Lavendel sa...

Hej Leni!
Var ett tag sedan jag kikade in nu på din rara blogg. Va mycket fint du skapar!
Vitt är verkligen fint =)

Hoppas att du får det bra på Smèbacksdagarna å får sälja mycket!

Kraam från Benita