09 juni, 2008




Nu är jag hemkommen från en UNDERBAR helg i "den stora staden".
I toppenväder med god mat och strålande solsken var vi tre goda vänner som spatserade på gatorna och bara njöööt utav den härliga Stockholmsatmosfären med utefik och folk i rörelse, och som det ofta brukar vara med oss utav det kvinnliga könet,... hade vi massor att prata om.
Första kvällen tillbringades ute på en ljummen balkong till långt in på natten, tänk vad härligt det är att ha vänner som man kan"BaraVara" med, allrahelst då man behöver ladda batterierna lite grann.
På bilderna visar jag en av mina vita skålar som det blev ett arrangemang med rosor i, som jag hade med som en liten present till en av tjejerna som vi bodde hos.
Tjejer! ...jag tackar Er för en toppenhelg!
Kramar från Leni


4 kommentarer:

Kol och Rosors sa...

Tack så mycket för din kommentar!

Vilken helg du haft... & vilka fina presenter husvärden fick (ser snyggt ut med den vita glasyren).

Visst nu laddar vi för midsommar...jag tjuvstartar med min "Sommar-Sale" alla redan på torsdag denna vecka.

Ha det så gott & en härlig tisdag!
Kram /L-Lott

Annika sa...

Åhhh vilken vacker keramik Du gör..:) Har varit i Smedjebacken men missat Dig... Har en syster som bott där så nu får jag skälla på henne för dålig guidning..HiHi :)

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig! Jag har varit så inaktiv på min blogg den senaste tiden, att jag inte har sett att du har lämnat en rad!

Tack för det. Jag har gått sådana där nybörjarkurser några gånger. Det brukar gå ett par år mellan gångerna, och varje gång är det lika kul! I år var det dock så mcyket strul med glacyren att jag tappade sugen. Många av mina saker står kvar på skröjbränningshyllan och väntar på att jag skall färdigställa dem. Jag vet bara inte hur just nu, eftersom mina idéer inte motsvarar de få färger som finns tillgängliga...

Nu skall jag kika runt på din härliga sida! Så roligt att hitta hit. Hoppas vi ses igen. Jag planerar en come back som bloggare ;-) Nu börjar nämligen idéerna rada upp sig i huvudet och pocka på min uppmärksamhet. Härligt!

Trevlig sommar och på återseende en annan dag!

Vänligen,

Skatan

Skatan sa...

Ja du, det går inte att ta miste på att sidan tillhör en sann konstnärs :)

Häftigt!