15 juni, 2008















Även en keramiker
har semester ibland!




...och nu kan jag inte hålla mej längre från att berätta för Er om en resa som jag, ända sedan jag var barn har längtat att få göra.
Att jag här tidigare passerade den magiska 40 årsgränsen var det avgörande som fick längtan att bli uppfylld av min kära make och familj.

Om en vecka så sitter vi, en hel liten släktinghög, på planet och styr kosan mot
SCHWEIZ, det vackra alplandet!

Min mosters man är från Schweiz, och varje år vid nyår så fick han när jag var liten en bildalmanacka från sin släkt hemifrån, med helt underbara bilder som jag drömde mej bort i. Sedan dess så har jag alltid drömt om att få göra en sådan resa där vi flera härifrån åker dit och bara njuter av dessa vyer.
Nu hoppas vi och tror för fullt att det ska vara strålande väder, i alla fall de flesta dagar vi är där.

Nu har jag en vecka kvar tills vi åker, som är full av arbetsinspiration i verkstan innan det blir semester ett par veckor.

Ha det gott allihopa så länge och trevlig midsommar ifall jag inte hinner med ett nytt inlägg innan ledigheten.

Kram från Leni

2 kommentarer:

Kol och Rosors sa...

Vikla härliga bilder...vill även önska dej en härlig semester.

Ha det så gott & en trevlig Midsommar!
Kram L-Lott

Anonym sa...

Ha en underbart härlig midsommar och semester i Schweiz, ni kommer säkert att få det lika bra som oss andra som reser till England!!
Ha en skön sommar Leni...kikar förbi på hojjen när du minst anar....

Kram Maria