23 november, 2008

Hjärtliga HJÄRTAN!



Hjärtan i alla dess former och olikheter charmar många av oss.

Som många av er vet så jobbar jag mestadels med att skapa unika föremål där syftet är att du som äger det ska känna att du är nästan helt själv om att äga just ett sådant.

Men vissa saker gör jag naturligtvis i serier, men min nish i huvudsak är att jobba med unikum, där jag skapar utifrån mitt hjärta med själ och värme till den som till slut får förmålet i sin hand.

När jag hör att mina saker används flitigt i olika hem blir jag varm inom mej, för det är det som är min tanke och en del av min inspiration.

Som konstnärlig skapare i både stort och smått ger man ut av sitt inre, och då glädjer det extra mycket när det kommer till användning.

Många varma kramar!

Leni :-)






3 kommentarer:

Birgitta sa...

Härligt med din inställning att skapa unika grejer med egen känsla. Jättefin ljusstake. Kramar Birgitta

marianaskeramik sa...

visst är det härligt när folk använder ens sakerm. jag vill defenitivt inte att mina saker ska hamna i skrytskåpet och samla damm.
jättefin ljusstake!!
förresten är det du som har gett karin (som till vardags bor i borlänge) lektioner i somras?
ha de gott
marianaskeramik

marianaskeramik sa...

ja det var karin som hade provat hos dig, jag mötte henne igår och frågade.
hennes dotter och min dotter går i samma klass.
ha en trevlig helg
marianaskeramik