27 augusti, 2008

Och så var det de sista bilderna...
När vi skulle lyfta från flygplatsen och styra kosan hemöver så hann vi precis iväg innan ett stort oväder kom in över Zurich, med buller och bång.
Som ni kan se på bilderna tagna i planet så blev det ljusare och ljusare upp mot Norden.
Tänk vad underbart vackra moln kan vara.

...bara några sista....

Dom underbara blomlådorna vid fönstren lite här och där i byarna och städerna bara måste jag ju visa.....kanske inte så himla speciellt kan en del kanske tycka, men bara det att blanda en två tre färger utav pelargonerna tycker jag blir så maffigt, så naturligtvis så var jag ju bara tvungen att ta bilder på några sådan och visa också.

Det var det sista jag tänkte här visa från semestern. Men kanske det slinker in några bilder någonstans lite här och där framöver, vi får se.

Tack för att ni har velat titta och ta del av min oförglömliga semester i ett land jag så länge velat åka till.

Många kramar från Leni

Inga kommentarer: