29 augusti, 2008

KERAMIK och vackra höstfärger!



Höstens skarpa färger börjar komma...
...och nu är ju rönnbären som vackrast. Ta in dom och dekorera med på olika sätt känns härligt uppfriskande nu när det är omväxling mellan årstiderna att gå vidare i.
Men skulle jag få önska fritt, så ville jag nog ha sommar någon månad till, jag har liksom inte hunnit med allt jag ville i år.








NYHET i verksta´n!
Nu har jag (faktiskt till midsommar egentligen) kompletterat min keramik med vackra vykort som finns att köpa ute hos mej i verksta´n.
Vackra och tänkvärda citat till Dej själv eller till någon Du tycker om eller som behöver muntras upp i vardagen.
















Dom är dubbla i format, 13x13 cm. med kuvert och finns i många olika utföranden.





TIPS!
Jag har själv tagit några favoriter och ramat in, och satt upp, där jag varje dag kan njuta och påminnas om vad som är värt här i livet.


Ha det nu så gott!

Leni

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Leni!
Vilka härliga bilder du bjuder på!!!
Schweiz verkar vara ett trevligt land, men mycket fin natur.

Ha de gott!

Kram / En doft av lavendel

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Fint som alltid Leni. Jag tittar in och spejar lite då och då.
Vi ses, Pernilla

Kol och Rosors sa...

Så vacker den vita keramiken är...
härlig form på skålen. Åh! ljusstaken...bara så vacker, på de fatet kan man dekorera efter årstiden eller humör kanske ;)

Allt väl? Ja, säger jag.

Ha det så gott & en trevlig helg!
kram L-Lott