03 oktober, 2008

Från en kär vän...


En dag här i höstas fick jag den här vackra buketten med allehanda från trädgård och natur. Min vän som kom med den har tidigare jobbat som florist vilket man kan se i bindningen av buketten.
En härligt underbar, att få så här när det snart är slut på trädgårdens blommor......


....och naturligtvis så tog jag in den och fick fram en sån härlig känsla nu när dom mörka kvällarna kommer och man börjar kunna tända ljus och dom lyser upp i mörkret så härligt.


Tack kära du för buketten, den stog sej väldigt länge!


Med dessa bilder vill jag önska Er alla en riktig härlig helg och hoppas att var och en får möjlighet att ta vara på ledigheten om man nu inte har ett helgpass denna vecka förståss.

Själv ska jag göra lite nytta då vi imorgon har höststäd-dag här i den gemensamma bygdegården, på gården där vi bor.
Och vem vet, det kanske blir en knytisfest på kvällen då vi brukar duka upp långbord ute på gården, nåja, i alla fall på vårens städ-dagar hamnar vi där. Hösten är inte riktigt lika inbjudande att sitta ute på.
Vi får se vad det blir, om det blir, det visar sej.



Kram från Leni












Inga kommentarer: