30 oktober, 2008

Dags för helgens "bravader"!

Nu är ryggen snart i form igen, i alla fall så pass att jag kan medverka i helgens aktiviteter, och det ser jag fram mot.

Som ni har sett i det tidigare inlägget så kommer jag persoligen att finnas i Smedjebacken hos KOL & Rosor, i och med aktiviteten "Upplev Smedjebacken genom konsthantverk i allhelgona" där vi är flera inom genren som har öppet i samband med Lions årligt återkommande konstutställning.

Samtidigt finns jag representerad med föremål i Ludvika Gammelgård, där föreningen Konst & hantverk, http://www.ludvikakonsthantverk.tk/ som jag är med i, arrangerar en utställning och försäljning i och med Konstrundan i Ludvika i helgen.


Här är bilder på några exempel som kommer att finnas på båda ställena. (Här har jag jobbat med hjärtan i glas)

Varmt välkomna önskar vi alla utställare, alla ER som är intresserade av konst och hantverk!
Kram från Leni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilka fina skålar!
Hoppas ni får det bra i helgen du och lilla Lotta :) Jag kanske tar en sväng förbi innan sjungningen.

Kram!
@nn@

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Men ååå vilka vackra föremål!!!
Så synd att jag missade denna helg i Smébacken, jobbade :(

Ska ni ha någon försäljning till julmarknaden i Smébacken???

Nu har jag sett att du har ju fått in en räknare på sidan åxå. Kul!!!

Ha de! / Benita