23 oktober, 2008

HanTverKsMarKnaD i helgen...TRODDE JAG, JA...:-(

...istället blev hela min kropp lutande åt höger i ett rejält ryggskott, tänk vad man kan bedra sej ibland.
Men jag hade tur i oturen. Istället för att vänta till måndag, tisdag eller onsdag och få en tid, så ringde min kiropraktor, Nisse Aspholm, tillbaka och hade en möjlighet att ge mej en tid redan på lördag f.m. toppen, gissa om jag blev tacksam!
Men hur som helst så får jag helt enkelt rätta mej efter kroppen och ta det lugnt de närmaste dagarna och sikta på nästa helg (allhelgonahelgen). Den ser jag fram mot!




Det var ett tag sedan jag var ut på något liknande så det kommer att bli skoj.
Både denna helg och nästa helg (allhelgonahelgen) blir det fullt hålligång.

Nästa helg kommer jag att vara delaktig med mina föremål i Ludvika Gammelgård där vi i föreningen Konst och Hantverk i Ludvika bl.a. ställer ut till försäljning i och med konstrundan i Ludvika kommun. Där har du även möjlighet att fika med våfflor och åka hästskjuts under dagarna.
Öppettider: lördag och söndag 11 - 17
Varmt Välkommna!



Jag kommer själv personligen att hålla till vid KOL & Rosors butik i Smedjebacken, där även SilverDalkullan kommer att finnas med.
För 3:e året i rad, i samband med Lions konstutställning, är vi 7 st. formgivare och hantverkare som går ihop om en aktivitet runtomkring i Smedjebacken som vi kallar
"Upplev Smedjebacken genom KonstHantverK i Allhelgona"
Öppettider: lördag 10 - 18 söndag 12 - 16

Varmt Välkommna önskar vi Er!

1 kommentar:

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Hej!
Vad roligt och spännande att det händer så mycket. Hoppas det blit trevligt och framgångsrikt. Jag är bortrest den helgen det är på Räfsnäs, så jag kan varken ställa ut eller besöka. Ta ett kort och berätta sedan!
Ha det bra,Pernilla