08 maj, 2008

"Filuren" i skålen...

...kom till under min utbildningstid, och den verkligen bara kom!
Skålen togs ut ur ugnen och där... längst ner i botten så kikade en "FILUR" fram med ett pillemariskt leende rätt in i mina ögon, bara sådär.
Det är det som är så härligt att det kan bli som den gången, när man plockar ur en nybränd ugn.
Det här är en skål jag inte på något vis kan tänka mej att göra mej av med, flera har velat köpa den men det säger hela mitt väsen ifrån.

Den är helt enkelt bara så SPECIELL för mej.























Alla ser inte den filuren som jag ser utan något helt annat, himla spännande tycker jag.
Lägg gärna in en kommentar och berätta vad du ser, för du kanske inte alls ser den filuren som jag ser.
Många kramar till Er alla!

Leni ;-)

1 kommentar:

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hihi jag se också ett litet ansikte där i botten, såg det direkt. Va konstigt, men en trevlig överraskning helt klart!
Skålen är väldigt fin, försår att du inte kan skiljas ifrån den.

Trevlig Pingst!

Kramar från Benita