30 november, 2009

JULMARKNAD och längtan...
...till en helt annan årstid...och det beroende på VÄDRET.

Visst, det var en toppenhelg där jag först hamnade i Larsbo på lördagen och sedan i Smedjebacken på Gamla Meken på söndagens julskyltning. Och så himla mycket folk det var hela eftermiddagen i Smedjebacken, hur trevligt och kul som helst!!!!

...men för att återgå till överskriften så måste jag medge att jag verkligen börjar känna att det får baske mej vara nog med regn, regn och mulet nu. Jag kan ju inte stå emot längre att längta till sommaren och sandstranden, att ligga och gassa i värmen och bara vara, inte nödvändigtsvis bara slappa men ändå....sol, sol, sol!
Behöver piggas upp nu med lite sol och ljus i denna mörka vintertid.
Jag är verkligen inte den som inte tycker om vintern, men nu börjar det bli lite för mycket även för mej vad gäller grått och blött.
Nej, kommer inte solen och snön snart så får jag nog ta fram sommarbilderna lite oftare och mojsa mej i, tills det blir riktig vinter igen.


Mmmmmmm...


...man riktigt känner värmen i bilderna, eller hur?!!!

Tills nästa gång...Ha det riktigt bra och invänta solen och ljuset i lugn och ro, (och det kom från mej idag, hmmm, ;-)

Kram till Er alla!

Leni

2 kommentarer:

Pernilla, Lyst - Slow Living Fashion sa...

Hej Leni!
Trots rusket så verkar du hålla igång! Det gick alltså bra i Larsbo och i Gamla Meken? Jag lyckas välja mer nitlotter, och kommer inte med på sådana ställen! :) Bättre lycka en annan gång....
Vi ses,
Pernilla

En Doft Av Lavendel sa...

Hejhej!
Idag har det varit underbart väder ivf här i Säter, äntligen fick man se solen igen =) Mysigt!
Hoppas att de va fint hos dig också.

Nu ska jag fortsätta kika i din fina blogg ;)

Ha de gott!
Kraam / Benita